REKLAMACE DODÁVKY ZBOŽÍ

Zjevné vady zboží, ke kterým patří především jeho poškození, neúplnost či nekompletnost je nutné reklamovat neprodleně po převzetí zboží, nejpozději do druhého pracovního dne. Dříve než uplatníte reklamaci, seznamte se prosím s podmínkami čl. 6.4. Obchodních podmínek, který upravuje práva a povinnosti při převzetí a kontrole zboží.


Jak uplatnit reklamaci

  • Pořiďte fotodokumentaci reklamované vady, včetně přepravního obalu, vnitřního balení a etikety s číslem balíku (vše nejlépe ze dvou stran).
  • Oznamte neprodleně (nejpozději do druhého pracovního dne) dopravci - mailem nebo telefonicky.
  • Sepište s dopravcem zápis o škodě.
  • Vyplňte reklamační formulář, odkaz naleznete zde
  • Ze seznamu nabízených možností zvolte možnost "Nahlásit reklamaci"
  • Vyplňte pole "e-mail" a "číslo objednávky" (na faktuře naleznete jako variabilní symbol).
  • Do pole "zpráva" co nejpřesněji popište závadu, preferovaný způsob vyřízení reklamace (oprava / výměna / sleva / odstoupení od kupní smlouvy) a mobilní telefon.
  • Přiložíte pořízenou fotodokumentaci a kopii zápisu o škodě (nelze zaslat více souborů najednou, v případě potřeby je nutné je zkomprimovat do jednoho souboru).
  • Reklamaci odešlete stiskem tlačítka "Odeslat ", její rekapitulaci zašleme bezprostředně na Váš e-mail.
  • Vadné zboží prozatím nikam nezasílejte.

Průběh reklamace

  • Přijetí reklamace Vám potvrdíme nejpozději do 3 pracovních dnů e-mailem.
  • Dle povahy reklamace Vás seznámíme s dalšími nezbytnými kroky k jejímu úspěšnému vyřízení.

Upozornění

  • Do doby sepsání zápisu o škodě s dopravcem doporučujeme ze zásilkou jako celkem nijak nemanipulovat a zachovat její veškeré přepravní obaly. Souhlas k likvidaci předmětu reklamace může udělit výhradně prodávající.
  • Dodatečná reklamace neúplnosti, nekompletnosti nebo vnějšího poškození zboží nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.