Kategorie

Potřebujete poradit?

mobil +420 773 775 333
mobil +420 773 775 100
Po - Pá: 8:00 - 17:00

REKLAMACE

 

REKLAMACE ZBOŽÍ V ZÁRUČNÍ DOBĚ

Pokud se v průběhu záruční doby vyskytne na zakoupeném zboží vada, postupujte prosím dle níže uvedeného návodu. V maximální možné míře tím urychlíte vyřízení Vaší reklamace. Není-li uvedeno jinak, na zboží je pro spotřebitele poskytována záruka 24 měsíců.

Dříve než uplatníte reklamaci, seznamte se prosím s naším reklamačním řádem

Jak uplatnit reklamaci

A) Pomocí on-line formuláře (doporučujeme, nejrychlejší možnost)

  • Vyplňte reklamační formulář (nachází se v dolní části stránky). Druh reklamace zvolte "Reklamace zboží v záruce"
  • Doporučujeme přiložít fotodokumentaci vady a kopii dokladu o zakoupení zboží (více souborů nahrajete přidržením klávesy Ctrl).
  • Reklamaci odešlete stiskem tlačítka "Odeslat reklamaci", její rekapitulaci zašleme bezprostředně na Váš e-mail.
  • Nejpozději do 3 pracovních dnů Vás bude kontaktovat naše reklamační oddělení a seznámí Vás s dalším postupem. Vadné zboží prozatím nikam nezasílejte.

B) V servisním středisku

  • Vytiskněte následující formulář, odkaz ke stažení naleznete zde - formát pdf , formát jpg .
  • Vyplňte údaje o kupujícím, reklamovaném zboží, zatrhněte kolonku "Reklamace zboží", co nejpřesněji popište závadu a v dolní části podepište.
  • Zboží důkladně zabalte tak, aby vyhovovalo nárokům přepravy. Křehké zboží označte příslužnými symboly. Zboží není nutné zasílat kompletní, musí však obsahovat veškeré příslušentsví nutné k ověření reklamované vady. 
  • Zboží nám spolu s formulářem a dokladem prokazujícím jeho zakoupení (nejlépe fakturou) zašlete na adresu: VYPRODEJE24.CZ, Reklamace, Polní 46, 789 61 Bludov. 

Průběh reklamace

  • Přijetí reklamace Vám potvrdíme nejpozději do 3 pracovních dnů e-mailem.
  • Zboží obratem předáme do servisního střediska nebo výrobci k posouzení a případnému odstranění reklamované vady.
  • O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem.
  • Zboží odešleme zpět na adresu, kterou jste uvedli v reklamačním protokolu.
  • Reklamaci se vždy snažíme vyřídit v co nejkratší době, pro spotřebitele nejpozději do 30 dnů.

Na jaké vady se nevztahuje záruka

Záruka se nevztahuje zejména na případy, kdy vada na zboží vznikla:

  • mechanickým poškozením,
  • běžným opotřebením,
  • nedostatečnou nebo nevhodnou údržbou, zanedbanou péčí (např. ložiska),
  • v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno,
  • nesprávným užíváním, v rozporu s obecně známými pravidly užívání, 
  • užíváním v rozporu s návodem k použití, pokyny uvedenými na obalu nebo v záručním listu,
  • neodbornou nebo nesprávnou přepravou, skladováním, montáží, instalací a obsluhou,
  • nedovolenénými zásahy do výrobku,
  • přepětím elektrické sítě,
  • vyšší mocí.

On-line reklamační formulář